top of page
נטפים
נטפים המציאה את פתרון ההשקייה בטפטוף שהביא למהפכה בתחום ההשקיה בעולם כולו.
עם היקף מכירות שנתי של מאות מיליוני דולרים, באמצעות כ 30 חברות-בנות הפועלות
בלמעלה מ- 110 מדינות, נטפים היא חברת ההשקיה הגדולה ביותר בעולם, בתחומי ההשקיה בנפח נמוך. בעולם בו התחרות גואה, נטפים מעונינת להצמיח את הקטגוריה ולהמשיך לקחת "בעלות" ולהוביל את עולם "ההשקיה בנפח נמוך"
הפרויקט
מיתוג מחדש
התהליך כלל: גבוש אסטרטגיה לפיתוח הקטגוריה כולה, גיבוש "מטריית מותג" איתנה – מטריה מותגית למוצרים השונים כלי אשר ישמש את זרועות השיווק של החברה ויהווה קו רעיוני מנחה ומוביל לפעילויות השיווקית, התדמיתיות והפנים ארגוניות בחברה. יצירת שפה עיצובית חדשה, כתיבת ספר המותג, הפקת חומרים להשקה וליווי שוטף בתקופת השקת המותג המחודש.
עבודה משותפת עם חברת FIGTREE האנגלית.
bottom of page